Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаГосподарка → Тернополяни нарікають на незадовільну якість послуг "Київстару"

Тернополяни нарікають на незадовільну якість послуг "Київстару"

01.02.2017, 19:30
Вже кілька днів у соцмережах тернополяни обурюються сервісом Київстару.
Люди пишуть пости невдоволення з хештегами, в яких згадують компанію. Мова про нав’язування послуг, а також вкрай незадовільний сервіс. Власне, завдяки даним тегам виявилося, що Київстар у соцмережах є відверто недемократичною структурою, яка фільтрує повідомлення і блокує інформацію про недосконалість своїх послуг.
Сьогодні ж чимало тернополян взагалі опинилися без інтернету, як результат люди мають намір відмовитися від «Домашнього інтернету від Київстару».
«Оператор пообіцяв, що до 15 год інтернет з’явиться, мовляв, виникли збої, але цього так і не сталося. Назадовільно працювало і телефонна служба підтримки, яка теж дала збої. Годинами неможливо було з’ясувати, чому немає інтернету і коли надання послуги відновлять», – обурюється читач 0352.ua тернополянин Андрій.
«Прийдеться сказати Київстар Домашній Інтернет допобачення. Піднімають тариф без погодження, звязок жахливий», – пише в Фейсбуці Надійка Греса.
У коментарях люди одразу радять, якого краще провайдера обрати замість Київстару, який розчарував клієнтів.
Також мають зауваження тернополяни до компанії і щодо послуг телефонного зв’язку.
«Ср…ний #київстар має клієнтів (сюрприз! сюрприз!) за лохів і придумав собі стартап: присилає пуш повідомлення з текстом типу "хочете непотрібну х…ю за 10 грн. в місяць?" так/ні. Вискакує як собі хоче і коли собі хоче з розрахунку випадково тицьнути "так". Після приємної розмови з оператором, прийшло хитровимахане смс, як це відключити. З першого разу не відключило, бо текст написав неповний», – пише в Фейсбуці Олег Різник.
Згодом він додав, що отримав СМС-сюрприз, в якому його «порадували», що в односторонньому порядку змінили йому тариф на… дорожчий. При цьому в смс, немов знущаючись, вказали, що заміну здійснюють безкоштовно.
«у Київстарі  зараз жахливий сервіс, навіть змінити тарифний план не можливо. операторів ніколи нема, на сайті поставили робота, який злить клієнтів. хай колись зателефонують до мене з нав,язуванням якоїсь послуги - теж включу їм режим робота. загалом таке враження, що структура ось-ось загнеться. мо, готуються до націоналізації)))», – пише в коментарях Андрій Вацик.
Також тернополяни критикують некоректну роботу послуги ді-джингл.
В коментарях люди сходяться на думці, що від послуг даного оператора варто відмовлятися. Від масового переходу клієнтів Київстару стримує лише те, що й інші компанії, за розповідями їх клієнтів, надають послуги не набагато кращі.

"0352.com.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
310