Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаПолітика → Завдяки зовнішній рекламі бюджет Львова поповнився на майже 25 млн грн

Завдяки зовнішній рекламі бюджет Львова поповнився на майже 25 млн грн

21.02.2017, 22:02

Торік у Львові завдяки зовнішній рекламі бюджет міста поповнився на майже 25 млн грн.

Як повідомив керівник КП «Адміністративно-технічне управління» Тарас Вітик у 2016 році суми штрафів за самовільне встановлення рекламоносіїв сягнули 127 тис. грн., що майже вдвічі більше, ніж у 2015 році. Про це інформує прес-служба Львівської міськради.

«У 2016 році надходження по рекламі було передбачено у розмірі 22, 7 млн. грн. Ми виконали програму майже на 25 млн. грн., тобто перевиконання плану становить 108,7% від надходжень», - зазначив керівник  КП «Адміністративно-технічне управління» Тарас Вітик.

Якщо у 2014 році надходження від розміщення реклами становили майже 10 млн. грн., то вже у 2015 році –  близько 16 млн. грн. А у 2016 році місто отримало близько 24 млн. грн. За самовільне встановлення рекламоносіїв у 2016 році юридичний відділ нарахував суми штрафів на загальну суму 127 тис. грн., що майже вдвічі більше, ніж у 2015 році (64 тис. грн.).

Читайте також на нашому сайті:
«Левчик», «Leopolis Card» чи «Е-Львів»: у Львові стартувало голосування за найкращу назву для е-квитка Як виглядатиме громадський простір пам'яті Небесної сотні у Львові: візуалізація  Вночі на Володимира Великого пенсіонеру нанесли ножові удари в серце Альтернатива Буковелю: де можна покататися на лижах і сноуборді, не виїжджаючи із Львівської області

"032.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
384