Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаПолітика → Про різницю між велосипедистами і "хрустами"

Про різницю між велосипедистами і "хрустами"

10.03.2017, 19:27
Трагічна ДТП з велосипедистом на Заболотного стала шоком для велоспільноти Києва, якій погода подарувала можливість відкрити сезон рівно з початком весни, і приводом для чергової хвилі звинувачень у порушенні ПДР. Кожне вело-ДТП дає нове життям балачкам про "хрустів, які самі лізуть під колеса" - так деякі водії зневажливо називають велосипедистів. Та поки поліція шукає винних, важливо тверезо оцінити ситуацію і зробити висновки для себе без пошуку винних. За версією, яка потрапила в новини, велосипедист переїжджав пішохідний перехід. За версією "МотоХелп", який виїжджає на ДТП з усіма двоколісними, велосипедист переходив. Цю версію підтверджують джерела Асоціації велосипедистів у Національній поліції України. Але незалежно від обставин цієї аварії всі, хто сідають на велосипед у Києві, несуть відповідальність як учасники дорожнього руху і мають про це пам’ятати. Нагадаю, що в 2016 році активний велосезон закінчився ДТП на з’їзді з Московського мосту, де велосипедист вирішив встигнути переїхати пішохідний перехід, маючи надію, що водій "Деу" таки пригальмує. Та не розрахував, що його під вечір може бути й не помітно. Велосезон 2017 року почався з новини про ДТП через переїзд пішохідного переходу на не менш активній проїжджій частині на вулиці Заболотного. Там 4 смуги, пряма більш-менш рівна дорога, де водія автівки, на жаль, нічого не стримує їхати зі швидкістю, яку дозволяє двигун та завантаженість дороги. Зважаючи на ці фактори та культуру керування автомобілем в Україні, більш обережним має бути пішохід, адже у "харчовому ланцюжку" на дорозі пішохід стоїть навіть нижче за велосипедиста. І це не виправдання водія автомобіля, який навряд чи їхав зі швидкістю, дозволеною в межах міста - 60 км/год. Попри мою любов та повагу буквально до кожного велосипедиста, я знаю: в кожної людини на плечах власна голова і оцінювати ризики варто навчитися швидко. Організація проїжджої частини, дорожні будівельні норми та Правила дорожнього руху однозначно впливають на швидкість руху водіїв автотранспорту. Саме тому Асоціація велосипедистів Києва адвокатує зміни до ДБНів та ПДР, щоб досягти зниження швидкостей на дорозі до 50 км/год, що є більш сумісним з життям при ДТП. Та поки ситуація в організації проїжджої частини та в ПДР залишається незмінною, власна безпека залежить від кожного з нас особисто. Тому Асоціація велосипедистів Києва має чимало активностей, які допомагають охочим стати велосипедистами освіченими та живими. Наприклад, на майстер-класах Велошколи АВК тренери розповідають теорію та проводять практичні заняття з безпеки руху для всіх охочих. У 2017 році Велошкола стартує наприкінці квітня, але перше велонавчання буде 25 березня, напередодні Критичної Маси. Для допомоги постраждалим у вело-ДТП ми створили ініціативну групу "ВелоХелп". Щоб цих ДТП було менше, ми проводимо зустрічі для виховання культури велосипедистів, зокрема вчимо надавати першу медичну допомогу та розуміти юридичні аспекти при аваріях. Більше про діяльність АВК та ВелоХелп можна дізнатися на сайті avk.org.ua. ПереЇЗД ПІШОхідного переХОДУ - це суцільне ламання системи. Схоже на пропозицію "випити за здоров’я". Теоретично пішоходи на пішохідних переходах також потрапляють під колеса, хоча кожна ситуація є унікальною. Але якщо переїзд велосипедом пішохідного переходу може коштувати велосипедисту життя, то для чого ризикувати? Чи зроблять усі учасники дорожнього руху висновки: велосипедисти припинять переЇЖДЖАТИ переХОДИ, а водії почнуть гальмувати перед зебрами? Не поспішайте, насолоджуйтесь життям та бережіть себе, здоровий егоїзм ще нікому не нашкодив. Валерія Думанецька, координаторка Асоціації велосипедистів Києва з допомоги постраждалим у вело-ДТП

"pravda.com.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
277