У Києві зафіксували випадки шахрайства з боку людей, які називаються працівниками ПАТ "АК "Київводоканал". Про це повідомляє сайт водоканалу. "Працівники "Київводоканалу" завжди мають при собі посвідчення та усі роботи виконують безкоштовно. Крім того, про поквартирні обходи заздалегідь повідомляється через оголошення на будинку та попередню домовленість з керівниками обслуговуючих організацій (ОСББ і ЖБК)", - наголосили у прес-службі. У випадку, якщо мешканець чекає на виконання заявки (опломбування, повірка лічильників, контрольна звірка показів), то перед приходом фахівець підприємства обов’язково зателефонує для узгодження зручного часу. "У будь-якому випадку, уточнити та перевірити інформацію про особу, яка представляється працівником „Київводоканалу", можна за номерами: контакт-центру +38 (044) 202-02-02, аварійної служби підприємства 1581 чи +38(044) 200-7301, або Контактного центру м. Києва 15-51", - наголосили у водоканалі. У прес-службі також наголосили, що усі роботи (повірка, опломбування лічильників, контрольні зняття показів) здійснюються безкоштовно зі складанням у присутності мешканців технічних актів. "Київводоканал не встановлює квартирні засоби обліку води. Виняток складають лише випадки, коли за результатами повірки з демонтажем лічильник визнано не придатним, та до його повернення мешканці встигли придбати новий прилад", - підсумували у прес-службі.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало